З 01.11.2017 р. в школі функціонує інклюзивний 1-й клас, в якому навчається дитина з порушеннями слуху

Умови доступності закладу для дітей та учнів з особливими потребами відсутні.

«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»).

Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

Інклюзивне навчання:

· Ґрунтується на правах людини і принципах рівності.
· Спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.
· Це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.
Основа інклюзивного навчання

Всі учні:

· Можуть навчатися різними методами і в різний період часу.
· Мають індивідуальні здібності й особливості.
· Хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.
· Мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.

Хто такі діти з особливими потребами?

Термін «діти з особливими потребами» стосується дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращання здоров’я, розвитку, навчання, якості життя, участі в громаді, тобто включення. Сьогодні в Україні немає єдиної офіційної термінології для характеристики дітей з особливими потребами.
Кiлькiсть переглядiв: 23

Коментарi