Предмет | Усього | не подолали поріг | 100-120 | 120-140 | 140-160 | 160-180 | 180-200 |
Українська мова і література | 37 | 1 | 6 | 3 | 10 | 13 | 4 |
Історія України | 23 | 1 | 6 | 7 | 7 | 2 | |
Математика | 20 | 3 | 4 | 5 | 2 | 6 | |
Фізика | 7 | 3 | 3 | 1 | |||
Хімія | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 | ||
Біологія | 7 | 2 | 2 | 2 | 1 | ||
Географія | 10 | 1 | 2 | 4 | 3 | ||
Англійська мова | 19 | 4 | 2 | 6 | 4 | 2 | 1 |
Предмет | Усього | низький | середній | достатній | високий |
Українська мова і література | 37 | 1 | 9 | 16 | 11 |
Історія України | 22 | 13 | 9 | ||
Математика | 17 | 1 | 8 | 7 | 1 |
Предмет | Усього | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Українська мова і література | 37 | 1 | 3 | 3 | 3 | 6 | 8 | 2 | 9 | 2 | |||
Історія України | 22 | 7 | 6 | 4 | 3 | 2 | |||||||
Математика | 17 | 1 | 2 | 4 | 2 | 1 | 2 | 4 | 1 |
Клас | Кількість | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | |||||||
4 – А | 29 | 29 | – | – | 6 | 20% | 16 | 56% | 7 | 24% |
4 – Б | 31 | 30 | 2 | 6% | 7 | 24% | 9 | 30% | 12 | 40% |
4 – В | 30 | 30 | – | – | 5 | 17% | 15 | 50% | 10 | 33% |
Клас | Кількість | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | |||||||
4 – А | 29 | 29 | – | – | 4 | 14% | 15 | 52% | 10 | 34% |
4 – Б | 31 | 31 | 2 | 6% | 2 | 6% | 15 | 50% | 11 | 38% |
4 – В | 30 | 30 | – | – | 10 | 77% | 14 | 47% | 16 | 53% |
Клас | Кількість | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | |||||||
4 – А | 29 | 29 | – | – | 7 | 24% | 17 | 59% | 5 | 17% |
4 – Б | 31 | 31 | 4 | 13% | 4 | 13% | 11 | 37% | 11 | 37% |
4 – В | 30 | 30 | 1 | 3% | 4 | 13% | 13 | 44% | 12 | 40% |
Клас | Кількість | Проходило | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | |||||||
9 – А | 28 | 28 | – | – | 11 | 39% | 11 | 39% | 6 | 22% |
9 – Б | 28 | 27 | 1 | 4% | 10 | 37% | 14 | 52% | 2 | 7% |
9 – В | 13 | 13 | 6 | 46% | 7 | 54% | – | – | – | – |
Клас | Кількість | Проходило | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | |||||||
9 – А | 28 | 28 | – | – | 6 | 22% | 20 | 71% | 2 | 2% |
9 – Б | 28 | 27 | – | – | 11 | 41% | 16 | 59% | – | – |
9 – В | 13 | 13 | 3 | 23% | 10 | 77% | – | – | – | – |
Клас | Кількість | Проходило | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | |||||||
9 – А | 28 | 28 | – | – | 3 | 11% | 16 | 57% | 9 | 32% |
9 – Б | 28 | 27 | 1 | 4% | 3 | 11% | 16 | 59% | 7 | 26% |
9 – В | 13 | 13 | 7 | 54% | 4 | 31% | 2 | 15% | – | – |
Клас | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||
11– А | 15 | – | – | 3 | 20% | 8 | 53% | 4 | 27% |
11 – Б | 22 | 1 | 4% | 6 | 28% | 8 | 36% | 7 | 32% |
Клас | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||
11 – А | 3 | – | – | 1 | 33% | 2 | 67% | – | – |
11 – Б | 14 | 1 | 7% | 7 | 50% | 5 | 36% | 1 | 7% |
Клас | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||
11 – А | 7 | 2 | 28% | 2 | 28% | 2 | 28% | 1 | 16% |
11 – Б | 10 | 3 | 30% | 4 | 40% | 3 | 30% | – | – |
Клас | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||
11 – А | 12 | - | - | 6 | 50% | 6 | 50% | - | - |
11 – Б | 10 | - | - | 7 | 70% | 3 | 30% | – | – |
Клас | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||
11 – А | 3 | - | - | - | - | 3 | 100% | - | - |
11 – Б | 5 | - | - | 1 | 20% | 4 | 80% | – | – |
Клас | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||
11 – А | 2 | - | - | 1 | 50% | 1 | 50% | - | - |
11 – Б | 4 | - | - | 1 | 25% | 2 | 50% | 1 | 25% |
Клас | Атестовано | Рівень навчальних досягнень | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||
11 – А | 2 | - | - | 2 | 100% | - | - | - | - |
11 – Б | 1 | - | - | 1 | 100% | - | - | – | – |