Науково-методична проблема школи:

«Формування ключових компетентностей особистості шляхом створення єдиного інформаційного простору школи та впровадження мультимедійного навчання»

Роботу школи спрямовано на вирішення таких завдань:

  • упровадження нових педагогічних технологій в умовах введення в дію Державного стандарту початкової та базової середньої освіти;
  • поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів навчального плану шляхом організації індивідуального навчання, роботи факультативів, гуртків;
  • підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;
  • організація роботи наукового товариства учнів, залучення обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності;
  • підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом удосконалення роботи школи професійної адаптації молодого учителя, ШМО учителів-предметників, творчих груп, проведення методичних тижнів, декад;
  • підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;
  • забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів;
  • продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;
  • підвищення іміджу навчального закладу;
  • забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи;
  • підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;
  • поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях;
  • інформаційне забезпечення педпрацівників з питань педагогіки, фахових дисциплін та створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.

Для перегляду відео необхідно встановити останню версію Adobe Flash Player.

Кiлькiсть переглядiв: 1007

Коментарi